FANDOM

LigaEdit

Beskid jako beniaminek nie był zaliczany do grona faworytów. Przed sezonowe zapowiedzi się sprawdziły. Sezon się zaczął a drużyna z Czechowic zaliczyła 3 porażki w 3 pierwszych meczach. Beskid ukończył rozgrywki na 8 pozycji. Zdaniem trenera zawiodła skuteczność napastników. Tylko 17 bramek w 22 meczach i aż 7 remisów z tego powodu. Klub tłumaczył się brakiem funduszy na wzmocnienia.

Do ligowych "sukcesów" można zaliczyć dwukrotny remis z drużyną HWK i remis z AC Desperadoss - wszystkie 0-0. A największym blamażem klubu była porażka 1-0 z Hetmanem, gdy liczył się każdy punkt w wyścigu po 7 miejsce z Clepardią.

PucharyEdit

Ponownie zakończone wcześnie dla Czechowickiej drużyny po porażce z KS Hetman Zamość 2-0 w drugiej rundzie. Mecz był jednostronny i bez historii.

JuniorzyEdit

Juniorzy Beskidu zajęli najwyższą w historii 2 lokatę. Była wielka szansa na mistrzostwo lecz w decydującym meczu z HWK udało się nam tylko zremisować. Tak wysoką pozycję zawdzięcza się głównie dwóm zawodnikom Portugalskim, których kaszmir wypożyczył, a którzy później prowadzili drużynę. Niestety od następnego sezonu FIFA (Judla) zakazała tego typu praktyk i wypożyczeni zawodnicy mogli grać tylko w drużynie seniorskiej.